Recenze desky Bits ‚n Pieces na BGCZ.net

Dušan Gemerský si dal tu práci a kvůli své recenzi naší desky Ondra Kozák & Ralph Schut – Bits ‚n Pieces si ji nejen poslechl, ale taky nás s Ralphem vyzpovídal. Vznikl tak tento článek pro BGCZ.net, ve kterém se kromě informací o albu dozvíte exkluzivně i něco ze zákulisí našeho muzicírování a spolupráce. Děkujeme, Dušane za sepsání a Milane za překlad!

BGCZ.net je nejnavštěvovanější web o bluegrassové muzice u nás, který nedávno spolu s redakčním systémem dostal i nový kabát. Najdete tam pohromadě informace o většině toho podstatného, co se u nás v bluegrassu děje. Pokud byste rádi přispěli bluegrassové komunitě informacemi o tom, co se děje právě u vás nebo ve vašem okolí, určitě pošlete do redakce článek nebo aspoň zmínku. Vím, že to ocení.

Na BGCZ.net směřuju všechny kamarády, kteří se shánějí po použitém nástroji nebo použitelném spoluhráči. Je tam k tomu totiž zřízena užitečná sekce inzerce. Z hlavní stránky se s novým designem vytratil výpis nejnovějších komentářů a rad, kde jste se mohli snadno dočíst např. o v recenzi zmíněném „Kozákovi v chladničce“. Na druhou stranu si ale nepamatuji, že by komukoliv prospěly plamenné války, které se v tamním diskuzním fóru občas odehrávaly. Pokud nevíte, čeho se týká fráze „ale nenuť mě to číst na bégécézet net“ ve skryté skladbě poslední desky skupiny Křeni, tak právě tohoto. Diskuzní fórum a poradna nicméně zůstaly zachovány – využívejme je!

Recenze: Dušan Gemerský – CD: Ondra Kozák & Ralph Schut – Bits’n Pieces